Millega abi vajad?

Arveldus

Mobiil

Internet

TV

Pult ei tööta ootuspäraselt

1. Kontrolli, kas digiboksi esipaneeli indikaatortuli on roheline ja vilgub puldi vajutamisel.

Kui indikaator tuli on punane, vajuta puldil Telia TV nuppu.

2. Tee digiboksile taaskäivitus (restart)

Taaskäivitamiseks võta digiboksi voolujuhe seinakontaktist välja, oota kümme sekundit, seejärel pane voolujuhe seinakontakti tagasi ja oota üks minut

3. Kontrolli puldi patareisid

- Veendu, et puldi patareid on täis, vajadusel vaheta.

S6 märgisega puldil saad patareide täituvust kontrollida ka

- Võta patareid välja ja tõsta nende all olevaid metall klemme, et patareid saaksid hea ühenduse.

- Digiboksi puldi patareid on pakendatud puldi sisse, kuid osadel juhtudel on need kiletatud. Veendu, et patareidel ei ole peal kile, vajadusel eemalda see.

4. Taasta puldi algseaded

  • Android puldi algseadistamiseks vajuta Android Home nupp ja MUTE nupp korraga alla ja hoia kuni tuluke vilgutab 4 korda

  • S6 puldi algseadistamiseks hoia kolm sekundid samaaegselt all puldi nuppe OK ja 5

  • S5 puldi algseadistamiseks:

    1. Hoia OK ja Tagasi nuppe korraga all, kuni roheline märgutuli vilksatab 2x

    2. Vajuta nooleklahve: alla, alla, alla; roheline märgutuli vilksatab taas 2x.

Peale puldi algseadistamist tuleb pult uuesti siduda.

S4, S5 ja S6 puldid: ava menüü vajutades puldil OK nuppu > Seaded > Puldi seaded > Lisa uus pult.

Android puldi sidumiseks: 1. vajuta puldil Android Home nuppu 2. vali ülevalt paremast nurgast Seaded > Kaugjuhtimis seadmed ja tarvikud 3. järgmiseks näed ekraanil Telia TV remote ja liigu edasi Katkesta ühendus > OK > Tarviku lisamine 4. seejärel hakkab digiboks tarvikuid otsima. Ekraanile tekib valik Telia remote, vali see ja klikka Ühenda.

Kui pult endiselt ei tööta

Pöördu kus garantii kehtimise korral vahetatakse sinu pult uue vastu välja.

  • Teliast üüritud seadmel on pidev garantii.
  • Kui sul on väljaostetud seade, kehtib puldile garantii 24 kuud.

Kui ostust on möödas rohkem kui 24 kuud, siis garantii enam ei kehti ja tuleb osta uus pult. Pulti saab osta või ka esindusest.

Kui soovid, et Telia spetsialist võtaks sinuga ise ühendust,

IT lahendused

E-pood

Õpi ja õpeta