KASUTUSJUHENDID
Siit saad vaadata videoid kuidas Kõnesalvestus paari liigutusega enda jaoks tööle panna ja lugeda Äritelefoni seadistustest.
Loen lähemaltSelleks et tagada kvaliteetsem klienditeenindus ja tõhusam müügitöö, salvesta kõik sissetulevad ning väljaminevad kõned.
Ühe numbri Kõnesalvestuse kuutasu, kui salvestisi hoitakse alles
Hinnad on käibemaksuta
Et Kõnesalvestust kasutama hakata vajad vaid Äritelefoni teenust. Kui sinu ettevõte seda VoIP-tehnoloogial põhinevat teenust veel ei kasuta, siis võta meiega ühendust numbril 1551 või kirjuta aadressil arikliendid@telia.ee.
Siit saad vaadata videoid kuidas Kõnesalvestus paari liigutusega enda jaoks tööle panna ja lugeda Äritelefoni seadistustest.
Loen lähemaltKõnede salvestamine on Eesti seaduste kohaselt lubatud tegevus, kuid seda teenust kasutades on hea olla kursis paari asjaoluga.
Loen lähemalt