Privaatne pöörduspunkt APN

Telia pakub privaatse pöörduspunkti lisateenust, mille abil mobiilsed töötajad ja telemaatika seadmed pääsevad mobiilside võrgu vahendusel otse oma ettevõtte laivõrku ja saavad turvaliselt kasutada seal asuvaid rakendusi.

See teenus võimaldab ettevõtte või Kliendi töötajal, Kliendil endal (kui tegu on füüsilise isikuga) või Kliendi partneril (edaspidi ühise nime all "Kasutaja") kasutada mobiilse kontori lahendusi, mille hulka kuulub ka turvaline ühendus internetiga (kasutades tsentraalse tulemüüri). Antud teenusega loodav privaatne mobiilside võrk laiendab Kliendi kohtvõrgu.

Kliendi ja Kasutaja jaoks on oluline see, et kogu tema andmesideliiklus toimub läbi privaatvõrgu. Nii on võimalik pääseda ligi rakendustele, mida muidu ei oleks turvakaalutlustel võimalik kasutada.

Korporatiivkliendile luuakse eraldi oma APN (Access Point Name, piltlikult öeldes – aadress, pöörduspunkt mobiilside-võrgus), mille külge Kasutaja ühendub, saamaks juurdepääsu Kliendi privaatvõrgule.

Ühenduse sisseseadmisel antud APN-iga luuakse ka turvaline kaabelühendus Kliendi peakontorisse ja/või Telia andmekeskuses asuva serveriga. Klient saab APN-s kasutada oma ettevõtte sisevõrgu IP-aadresse, mida jagatakse kas dünaamiliselt või staatiliselt.

Vaata infot arvutivõrkude haldusteenuse kohta.

Privaatse pöörduspunkti lisateenuse ja privaatvõrgu Haldusteenuse kuutasud arvutame välja vastavalt pakutud lahendusele.

Või võta ühendus oma kliendihalduriga.