Skannimise lahendus on ehitatud Outpost24 SaaSi platvormil (platvorm asub füüsiliselt Rootsis) . Kui klient ostab teenust, siis luuakse talle Outpost24 platvormil eraldatud keskkond, mida haldab Telia küberturbe meeskond. Välise skanni puhul küsitakse kliendi käest globaalsed IP-aadressid või domeeni nimed, mida klient soovib skannida ning soovituslik skannimise kuupäev ja aeg. Saadud info põhjal skannitakse IP-aadresside turvanõrkusi, kasutades enam kui 200 000 turvanõrkuste tuvastustesti.
Sisevõrgu skannimise teenuse puhul luuakse kliendi võrku virtuaalne skanner (eelkonfigureeritud virtuaalmasin), mis ühendatakse üle interneti Outpost24 konsooliga. Ühendus on turvatud HTTPS-protokolliga. Seejärel skannitakse teenuse ulatusse jäävad võrgusegmendid virtuaalse skanneriga, ning saadud informatsioon turvanõrkuste kohta koondatakse platvormile.
Kui turvanõrkuste informatsioon on käes, siis edastatakse kliendile ülevaatlik raport avastatud turvanõrkustest ning parandusettepanekute raport, kus on loetletud turvanõrkuste kõrvaldamiseks vajalikud tegevused. Vaikimisi saadetakse raportid kliendi e-posti aadressile, kuid samuti on võimalik anda kliendile üle veebi vaatleja rollis ligipääs Outpost24 platvormile, kus ta võib ise skannimise tulemustega tutvuda.