Kõnekeskus
Veebipõhise Kõnekeskuse teenusega saavad sinu töötajad vastata klientide kõnedele, veebivestlustele ja e-kirjadele nii kontoris kui kaugtööl olles. Kõnekeskuse seadistamine toimub vaid loetud tundidega.
Veebipõhise Kõnekeskuse teenusega saavad sinu töötajad vastata klientide kõnedele, veebivestlustele ja e-kirjadele nii kontoris kui kaugtööl olles. Kõnekeskuse seadistamine toimub vaid loetud tundidega.
Kõnekeskuse teenus aitab sinu töötajatel efektiivselt sissetulevatele kõnedele vastata ning potentsiaalsetele klientidele helistamist süstematiseerida.
Uued tehnilised lahendused vähendavad pereõdede töökoormust ja loovad patsiendile võimaluse oma perearstipraksisega ühendust võtta.
Varasemad mured vastamata kõnede, numbrite valesti suunamiste ja rahulolematute klientidega on tänaseks minevik.
Kõik klienditoele tulevad kõned ja veebivestlused jagatakse automaatselt vabade teenindajate vahel, kõik kõned salvestatakse ning klientidel on võimalus kasutada mugavaid lisateenuseid.
Vaata siit veebinari salvestust, kus räägitakse Kõnekeskuse teenusest meditsiiniasutuse näitel. Teemade ring on lai, alates agendi töövahenditest, statistikast ja aruandlusest lõpetades veebivestluse ehk chatiga.