Background

Telia seadmekindlustus

Ostes Teliast uue või kasutatud nutiseadme, võta sellele ka Seadmekindlustus: nii ei pea sa muret tundma ei varguse, purunemise, vedelikukahjustuse ega isegi juhusliku kaotamise pärast.

al. 3,90 €/kuu

Kindlustusteenuse pakkuja on Telia Försäkring AB Eesti filiaal. Tutvu kindlustuse tingimustega või vajadusel küsi lisainfot telefonil +372 639 7130.
  • Lisa kohe või 14 päeva jooksul pärast ostu
  • Kindlustada saad nii telefoni, kella, arvutit kui kõrvaklappe
  • Teenusest võid loobuda igal ajal
2 kuud tasuta
Telia Telia põhiteenuse klient on klient, kes on liitunud vähemalt ühega järgmistest teenustest: interneti-, mobiili, ja TV-teenus.
on Telia Seadmekindlustuse esimesed 2 kuud tasuta.

Miks tasub seade kindlustada?

  • Seadme kahjustuse või kaotuse korral katab ootamatud kulud kindlustus, sina maksad vaid omavastutuse
  • Kindlustatud seade remonditakse või asendatakse samaväärsega
  • Hüvitatakse kuni 4000 euro suurune kahju.
  • Seadmekindlustus tagab meelerahu ka kallihinnaliste seadmete soetamisel
  • Ei pea muretsema, et telefon puruneb, läheb kaduma või varastatakse

Miks valida just Telia seadmekindlustus?

  • Telia Seadmekindlustus katab kulud nii varguse, purunemise, vedelikukahjustuse ning isegi juhusliku kaotamise korral
  • Omavastutuse suurus on ainult 3% seadme täishinnast.
  • Telia Seadmekindlustus kaitseb sinu seadet selle kindlustusperioodi vältel igal pool maailmas
  • Kahjunõude vormistamine iseteeninduses on lihtne, otsus langetatakse mõne minutiga
  • Seadme kadumise või varastamise puhul, või kui seadet ei ole võimalik parandada, saad endale uue seadme, mille maksimaalseks väärtuseks on vana seadme täishind
  • E-poes seadet ostes kulub kindlustuse lisamiseks vaid paar klikki

Kuidas teenus toimib?

  1. Liitu e-poes või esinduses

    Osta uus või kasutatud nutiseade Telia e-poest või esindusest. Seadmekindlustuse saad lisada kohe ostu ajal või 14 päeva jooksul pärast ostu iseteeninduses.
  2. Teata kahjujuhtumist iseteeninduses

    Kui juhtub, et seade kukub maha, kaob või varastatakse, anna kahjujuhtumist teada Telia iseteeninduses.
  3. Tegutse edasiste juhiste järgi

    Pärast kahjunõude esitamist saadame sulle mõne minuti jooksul e-kirja teel vastuse, kus on lisainfo seadme asendamise ja tagastamise kohta.

Küsimuste korral pöördu e-posti aadressil TeliaSeadmekindlustus@willis.com, või telefonil .

Uue seadme puhul soovitame seadmekindlustuse võtta vähemalt 12 kuuks

Hea teada

Eesti vingeim seadmekindlustus katab seadme varguse korral ka mobiiliarved

Telia pakub oma klientidele seadmekindlustust, mis katab pea kõik võimalikud nutiseadmeid ohustavad kahjujuhtumid ning ainsana Eestis korvab ka varastatud või kaotatud seadmega tekitatud arved kuni 1000 euro ulatuses. Vaata lähemalt.

KKK

Hinnakiri

Tingimused