1. juulist muutuvad Telia kõnekeskuse teenindusajad nädalavahetustel
Alates 1. juulist 2024 muutuvad Telia kõnekeskuse ehk infonumbri 123 teenindusajad nädalavahetustel.
Telia kõnekeskus 123 pakub klientidele tuge kahel suunal: üldinfo ja arved ning tehniline tugi.
Alates 1. juulist teenindab Telia infonumber 123 kliente üldinfo ja arvete küsimustes argipäeviti ehk esmaspäevast reedeni vahemikus kell 9:00-20:00. Nädalavahetustel kõnekeskus enam üldinfot ja arvetega seotud infot ei jaga, kuna kliendipöördumiste hulk nendel teemadel on järjest väiksem.
Telia kõnekeskuse 123 tehniline tugi jääb seevastu endiselt ka nädalavahetustel tööle ning teenindab kliente laupäeviti kell 10:00-17:00 ning pühapäeviti ja riiklikel pühadel kell 10:00-16:00.
Telia lähtub oma kõnekeskuse teenindusaegade planeerimisel kliendipöörumiste hulgast. Kuna nädalavahetustel helistatakse Telia infonumbrile 123 kuni kolm korda vähem kui nädala sees, pole otstarbekas kõiki teenindusliine varasemas mahus laupäeviti ja pühapäeviti töös hoida. Küll võimaldab muudatus suurendada Telia kõnekeskuse reageerimisvalmisolekut just argipäevaste tipptundide ajal, mis kliendipöördumiste arv on kõrgem.
Väljapool kõnekeskuse 123 teenindusaegu saavad Telia kliendid jätkuvalt info ja arvetega seotud küsimustes abi näiteks Telia iseteeninduse vahendusel. Tehnilistes küsimustes, sh kodusteenuste diagnostika osas saab väljapool kõnekeskuse teenindusaegu abi aga Online Abi keskkonnas Online Abi - Telia.
Lisaks eelistab aina suurem hulk kliente kasutada enamlevinud küsimustele (sh Telia arvetega seotud info) vastuste saamiseks erinevaid digikanaleid nagu Telia iseteenindus ja Minu Telia äpp.
Telia kõnekeskuse 123 teenindusajad alates 1. juulist 2024
Infonumber 123 (üldinfo/arvetega seotud teemad)
E-R avatud kl 9:00-20:00
L,P ja riiklikud pühad suletud
Infonumber 123 (tehniline tugi)
E-R avatud kl 9:00-20:00
L avatud kl 10:00-17:00
P ja riiklikud pühad avatud kl 10:00-16:00