Koduse hinna mõju: inimesed kasutavad reisil olles mobiilset internetti rohkem kui Eestis
Täpselt aasta tagasi hakkas Telia pakkuma võimalust kasutada mobiilset andmesidet Baltimaades ja Skandinaavias koduturu hinnaga. See on pannud eestimaalased kasutama mobiilset internetti välisriikides isegi rohkem kui Eestis.
20. jaanuaril 2016 avas Telia kõigile oma Mobiilse Elu era- ja äriklientidele võimaluse kasutada mobiilse andmeside teenuseid Baltimaades (Eesti, Läti, Leedu) ja Skandinaavia riikides (Soome, Rootsi, Taani, Norra) täpselt samadel tingimustel nagu koduturul. See tähendab, et mobiilse interneti kasutamine kõigis nimetatud riikides toimub Eestis kehtiva hinnakirja alusel, ilma rändluse lisatasudeta.
Telia Eesti teenuste juhi Helve Rammuli kinnitusel on see samm avaldanud inimeste tarbimisharjumustele olulist mõju – kui varem lülitas osa inimesi reisile minnes mobiilse andmeside oma seadmes sootuks välja, siis nüüd on olukord hoopis vastupidine.
"Meie Mobiilse Elu eraklient kasutab Põhja- ja Baltimaades täna mobiilset andmesidet keskmiselt 2 korda rohkem kui kodus keskmiselt. See näitab, et inimesed tunnevad end mobiilset internetti kasutades vabalt," selgitas Rammul.
Samuti mängib olulist rolli kokkuhoid. Mobiilse Elu kliendid säästavad Põhja- ja Baltimaades reisides tavapärase rändluse hinnakirjaga võrreldes üle kümne euro päeva kohta.
Täpselt aasta tagasi ehk 20. jaanuaril 2016 tutvustas Telia Eestis oma uut nime ja brändi. Koos uue brändiga tõi ettevõte turule ka mitu head pakkumist klientidele.