Korvpall ja tennis naelutasid teleri ette kümneid tuhandeid spordisõpru
Vaatamata suvele ja puhkuste perioodile janunevad eestlased põnevate spordivõistluste järele, selgub Balti Keti korvpalliturniiri ja Eesti-Läti tenniseturniiri vaatajanumbritest.
Telia Eesti televisiooni ja multimeedia valdkonna peaprodutsent Tõnn Kuuli ütles, et mõlemaid võistlusi kanti täispikkuses üle Telia Inspira telekanalis ning mõlemad spordisündmused ületasid vaatajate arvult kanali kõiki varasemaid spordiülekandeid.
„Näiteks 24. juulil toimunud Eesti-Leedu korvpallimängu jälgiti Inspira kanali vahendusel ligemale 25 000 kodus. Kokku ulatus kolm päeva kestnud korvpalliturniiri vaatamiste arv aga 50 000-ni. Merko Cup ehk Eesti-Läti maavõistlus tennises osutus samuti spordisõprade lemmikuks ning kahe päeva jooksul ulatus selle vaatajate arv Inspira vahendusel ligemale 40 000-ni,“ lausus Kuuli.
Kuuli kinnitusel näitavad need vaatajanumbrid, et põnevad ja koju kätte toodud spordilahingud on väga populaarsed isegi südasuvel. Samuti tõstis Telia peaprodutsent esile spordivõistluste head korraldust ning ladusat koostööd erinevate partnerite vahel.
„Kodumaisel spordil ja Eesti sportlastel on olnud seni ning on ka edaspidi Inspira kanalis üks kandvaid rolle ning kindlasti toome põnevat spordisisu oma vaatajateni ka edaspidi,“ lisas Kuuli.
Spordiülekannete suur publikumenu teeb rõõmu ka Levirale, kes kandis hoolt mõlema turniiri teleülekannete teostamise eest.
„Levira poolt saame kinnitada, et tehniliselt läksid ülekanded korda. Iga võistluse telepildil on oma spetsiifika, aga kuna Levira ülekandetiim on karastunud rahvusvaheliste võistluste, kultuurisündmuste ja muude ürituste edastamisel, siis leiame alati sobiva lahenduse,“ ütles Levira meediateenuste müügijuht Edgar Põhjamets.