Muudatus seoses Spotify muusikateenusega
Tulenevalt Spotify koostöölepingu tingimuste muutusest ei saa Telia alates 01.05.2020 uutele Mobiilse Elu klientidele Spotify muusikateenust enam soodustingimustel pakkuda.
Kõik need kliendid, kes on Telia vahendusel võtnud Spotify Premiumi või Spotify Family teenuse kasutusele varem kui 01.05.2020, saavad jätkata muusikateenuse kasutamist senisel kujul ja senistel tingimustel.
Samuti jäävad klientide jaoks endistel tingimustel jõusse kõik enne 01.05.2020 kehtestatud Mobiilse Elu soodustused.
Telia Eesti kauba ja finantseerimise valdkonna juhi Maksim Melamedi kinnitusel peab Telia muusikateenuse pakkumist klientidele oluliseks ka edaspidi ning jätkab läbirääkimisi edasise võimaliku koostöö osas nii Spotify kui teiste muusikateenuse pakkujatega.
„Kahjuks muutusid lepingutingimused selliselt, et varasemat Spotify soodustust ei saa me alates maikuust võimaldada. Samas töötame selle nimel, et Telia Mobiilse Elu klientidel oleks ka edaspidi võimalik põnevaid soodustusi kasutada. Uutele Mobiilse Elu liitujatele, kes võtavad kasutusele vähemalt 10 GB mahuga paketi, jääb hetkel endiselt kehtima -50% kuutasu soodustus nii Telia Leheriiuli kui Telia SAFE teenuste puhul,“ ütles Melamed.
Telia vahendusel Spotifyga liitunud kliendid peavad arvestama sellega, et paketi vahetamine (näiteks Spotify Premiumi vahetamine Spotify Family vastu) toimub edaspidi Spotify veebilehel. Juhul, kui Spotify kasutamine lõpetatakse ning hiljem tekib soov teenust taas kasutama hakata, tuleks uuesti liituda samuti Spotify veebilehe kaudu.