Suhtlus.ee tõi ühe katuse alla suhtlus- ja pilveteenused
"Suhtlus.ee uusim teenus Pilv tagab selle, et kõik kasutaja pildid, dokumendid ja videoklipid on lõpuks ühes kohas ning kättesaadavad kasutaja seadmest ja asukohast sõltumata. Samuti võimaldab keskkond hallata üheaegselt mitut erinevat e-posti kontot ning pidada oma telefoninumbriga seotud sõnumi- ja kõnelogi. Kõigele lisaks saab keskkonnas jälgida erinevaid uudisvooge, olgu selleks siis Facebooki postitused või siis mõne meediaväljaande uudised," märkis Suhtlus.ee valdkonna juht Aivar Ots.
Suhtlus.ee keskkonda saavad kasutada kõik soovijad, hoolimata sellest, mis teenusepakkuja kliendid nad hetkel on (sh @gmail.com või @mail.ru kasutajad). Keskkonda saab sisse logida olemasoleva e-posti aadressiga, samuti on võimalik luua endale uus konto. Kõik kasutajad saavad tarbida 1GB ulatuses pilveteenuse mahtu ning seda vajadusel juurde rentida nii 100GB (1,94€/kuu koos km-ga) kui ka 500GB (6,95€/kuu koos km-ga) ulatuses.
Kui Suhtlus.ee kasutaja on EMT või Diili lepinguline klient, saab ta Suhtluse kontoga siduda oma mobiilinumbri ja tema SMSide ja kontaktide ajalugu hakkab sinna salvestuma. Lisaks saab ta keskkonna kaudu sõnumeid saata ja kõnesid algatada. Kõigele lisaks on kasutaja käsutuses peale mobiiliga sidumist 2GB tasuta Pilve mahtu.
Hetke on Suhtlus.ee-l enam kui 60 000 aktiivset kasutajat ja see number kasvab igapäevaselt. Kõige enam eelistavad kliendid keskkonnas lisaks e-postile veel erinevate kontode liitmist ühe konto alla ja mobiilinumbri sidumise võimalust Suhtlus.ee kontoga. Samuti on viimasel aja näha Pilve teenuste hüppelist kasvu.
Aivar Otsa sõnul on Suhtlus.ee üheks oluliseks eeliseks see, et kasutajate andmeid hoitakse mitte mõne tundmatu välismaise teenusepakkuja vaid Eesti Telekomi hästi turvatud serverites, kus hoitakse teiste seas ka kohalike pankade andmeid.
Eesti Telekom on seni Suhtlus.ee'd arendanud tihedas koostöös oma klientidega ning kavatseb seda ka edaspidi teha.