Telia TV juht: 2023 toob ilmselt Eesti teleajaloo suurima projekti
Läinud aasta oli Telia teletiimi jaoks mitmes mõttes pöördeline, kuid ettevõtte televisiooni ja meelelahutuse juht Karl Anton lubab, et 2023. aasta tuleb veelgi põnevam.
Kuidas võtad kokku 2022. aasta kohalikul teleteenuste turul?
2022. aasta üks kesksemaid märksõnu oli Telia TV-tiimi jaoks sisuloomele keskendumine. Kui varasemalt oli meie peamine fookus suunatud oma teenuse funktsionaalsuse parandamisele, siis läinud aastal keskendusime selgelt uue ja põneva telesisu pakkumisele.
Milline oli kõige suurem õnnestumine sisutootmise vaates?
Selleks oli kahtlemata „MasterChef Eesti“ esimene hooaeg, mis jõudis kõigi Telia TV klientideni meie Inspira kanali vahendusel. Tegu oli Inspira senise ajaloo kõige populaarsema saatega, mis purustas kõik varasemad vaatajarekordid. „MasterChef Eesti“ on väga palju suurem projekt, kui me tavaliselt teinud oleme. Samas olid vaatajanumbrid ikka väga head ning asuvad täpselt seal, kus me oma parimates prognoosides olime arvestanud.
Mida uut veel oma TV-klientidele pakkusite?
Septembris tõime turule uue Inspira + sisuteenuse, mida saavad kasutada kõik Telia TV kliendid ning mis on lühikese ajaga ka väga hästi vastu võetud. Inspira + asendas vana filmiriiuli ning see on kõikidele meie teleteenuse klientidele tasuta kättesaadav. Uus sisukeskkond pakub suurel hulgal filme ja sarju – nii kodumaiseid kui rahvusvahelisi. Lühikese ajaga on sellest saanud üks populaarsemaid lisateenuseid, mida Telia TV pakub.
Kui hästi on televaatajad vastu võtnud Inspira kanali?
Inspira telekanalil on peagi täitumas kolm aastat ning esmakordselt on valminud ka sõltumatu turu-uuring Inspira tuntuse ja vaadatavuse kohta. Selgus, et 50% Eesti inimestest teab, mis on Inspira ning pea 40% seostab Inspirat Teliaga. Need on väga positiivsed numbrid. Peame selle juures arvestama ka sellega, et Inspira pole veel kolme aasta vanunegi.
Kas Inspira suudab pakkuda konkurentsi ka teistele Eesti telekanalitele?
Inspira vaadatavus on heal tasemel, näiteks Telia TV-klientide seas oleme vaadatavuse arvestuses kõrgel 6. kohal ning viimase aastaga on Inspira vaadatavus kerkinud kahe koha võrra. Igakuiselt vaatab Inspirat üle 110 000 Telia TV tellija, mis on üle poole meie kliendibaasist.
Mida uut ja põnevat uus aasta televaatajatele toob?
Ma arvan, et 2023. aastal kujuneb Eesti teleajaloo kõige suuremaks hitiks seriaal Estonia hukust. Seda hakkame näitama eksklusiivselt oma Inspira kanalis ja Inspira + keskkonnas. Tegemist on väga suure eelarvega projektiga, mida toodetakse rahvusvahelisel tasandil ning ma usun, et see kujuneb väga populaarseks. Samuti plaanime jätkata “Laula minu laulu” saate tootmist, mis osutus 2022. aasta esimeses pooles väga populaarseks. Ning tänaseks on selge, et „MasterChef Eesti“ saab sügisel samuti jätkuhooaja.