Telia valiti vaid nädal peale lansseerimist 10 meeldivaima brändi hulka

TNS Emori värskest uuringust selgub, et kõigest nädal peale brändiuuendust valisid eestimaalased Telia 10 meeldivaima brändi hulka.

Küsitluses paluti inimestel hinnata brändide meeldivust kahel eri viisil: spontaanselt ning etteantud nimekirja alusel.

Spontaanselt nimetatud meeldivaim bränd on sarnaselt eelmisele aastale Samsung (10% vastajatest), järgnevad Kalev (9%) ja Alma (8%). 2015. aastaga võrreldes on oma positsiooni spontaanselt nimetatud meeldivamate brändide edetabelis kõige enam parandanud Alma (+4%) ning uue brändina lisandus esikümnesse Telia (6%), asetudes kõrgele 7. kohale. Seejuures mõjutas teade Elioni ja EMT kaubamärkide kadumise kohta küsitlusperioodi alguses oluliselt nende brändide spontaanset mainimist, sest võrreldes möödunud aastaga mainiti Elioni 6% ja EMT-d 4% vähem.

Spontaanselt nimetatud brändide TOP10 oli 2016. aastal selline:

  1. Samsung
  2. Kalev
  3. Alma
  4. Rakvere
  5. Tere
  6. Elisa
  7. Telia
  8. Selver
  9. Leibur
  10. Farmi

Etteantud nimekirja alusel valisid inimesed meeldivaimateks brändideks Kalevi, Google’i ja YouTube’i. Selles arvestuses jõudis Telia kümne meeldivaima brändi hulka, asetudes 10. kohale. Seejuures tasub tähele panna, et EMT ja Elioni nime sellest listist enam ei leidnud – nende asemel sai valida Telia.

Nimekirja alusel valitud brändide TOP10 oli 2016. aastal selline:

  1. Kalev
  2. Google
  3. YouTube
  4. Skype
  5. ETV
  6. Gmail
  7. Swedbank
  8. Facebook
  9. Maxima
  10. Telia

TNS Emori hinnangul iseloomustab Telia brändi nii laialdane üldine meeldivus (valitakse TOP25 brändi hulka) kui ka kuulumine absoluutsete favoriitide hulka (valimine TOP5 hulka).

Tutvun teiste uudistega