Lasnamäel avati uue kontseptsiooniga Telia esindus
14.novembril avati Lasnamäe Centrumis linnaosa moodsaim telekomiesindus, kus külastaja saab kogeda uuenduslikku lähenemist nii klienditeeninduse kui teeninduskeskkonna vaates ning kus on esiplaanil interaktiivsed lahendused ja paindlikud suhtlusvõimalused.
Tegu on seitsmenda Telia esindusega, mis on sel aastal üle viidud tänapäevaseid vajadusi toetavale kontseptsioonile, Tallinnas on see kolmas uuenduskuuri läbi teinud esindus.
Telia Eesti jaeäri juhi Katre Liibergi kinnitusel on uuele kontseptsioonile viidud esinduses põhjalikult läbi mõeldud erinevad tsoonid ja nende eesmärgid. Nii on uut telefoni, arvutit või viimaste lisavarustust ostma tulnud kliendil võimalik konsultandiga vahetult suhelda esinduse kaubatsoonis ehk seal kus kogu kaup asub ning kus on võimalik seda võrrelda ja valida.
Samas kiirete ja näiteks teenuseid puudutavate küsimuste puhul võimalik suunduda otse teenindustsooni ning kui esinduse külastuseks on Minu Telia äpis või Telia.ee lehel broneeritud ka külastusaeg, saab asjad kiirelt ja mugavalt aetud. Konsultantide tööarvutid on kasutatavad nii dokitava sülearvutina teenindusletis kui ka tahvlina kliendiga kaubatsoonis vesteldes või esinduse mugavatel diivanitel istudes.
„Meie lähenemine eristub kõigist konkurentidest nii kontseptsiooni kui pakutavate võimaluste poolest ning soovime läbi selle pakkuda oma külastajate erinevatele vajadustele vastavat kliendikogemust. Erinevad vanusegrupid vajavad erinevat lähenemist: mõni põhjalikumat selgitamist, aega ja rahu, teine sihtgrupp jälle toodete ja teenuste tutvustamist ja võrdlusi. Kõigi nende vajadustega on esinduse uues kontseptsioonis arvestatud. Lisaks kasutame oma esindusi ka ürituste tarbeks, on need siis koolitused, arutelupaneelid, esitlused või pühade tähistamised – kaubanduspind ei pea toimima ainult kaubandus-või teeninduskohana. Oluline on pakkuda külastajatele lisaväärtust uute oskuste, teadmiste või kogemuste näol,“ sõnas Liiberg.
Uuendatud esinduses saavad kõik kliendid kasutada toodete ja teenustega tutvumiseks nii digitaalseid kanaleid kui ka kohapealset personaalset teenindust. Üheks oluliseks uuenduseks on interaktiivsed puutetundlikud nutiekraanid, kus klient saab kas üksi või koos konsultandiga kasutada Telia e-poodi, tutvuda erinevate tootjate samas hinnaklassis olevate seadmetega ja neid võrrelda, lisaks uurida mobiilipakette või oma koduse aadressi internetiühenduse võimalusi. Lisaks on klientide poolt positiivset tagasisidet saanud demotelefonide väljapanekud ning uuenduslikud hinnasildid, mis asuvadki demotelefonide ekraanidel.
„Palju uuendused on ka silmale nähtamatud ning teenivad eelkõige jätkusuutliku äri põhimõtteid. Oleme edukalt rakendanud showroomi strateegiat – varasema lahendusega, kus terved esinduse seinad olid täis kappe, kus olid välja pandud arvukalt mobiile, oleme nüüd läinud ainult põhiportfelli demonstreerimise teed ning kõik väljas olevad seadmed töötavad ja neid saab koheselt proovida. See muudatus valmistas meile alguses enim hirmu, kuna klient on harjunud elektroonikakauplustes nägema ohtralt kaupa. Täna saame kinnitada, et meie jaoks on olnud strateegia muudatus edukas – läbimüük on uuendatud esindustes kasvanud ning ka e-poes müüdud seadmete osakaal on suurenenud,“ lisas Liiberg.
Suur muudatus on esindustes olnud ka kogu audiovisuaalse meedia kaughallatavaks muutmine. „Nüüd saame näidata ja öelda kliendile just seda, mis temale väärtust loob ja just sel ajal kui see oluline on. Meie siseraadio ja ekraanilahendused toimivad sümbioosis ja toetavad uue generatsiooni kliendikogemust.“
Liibergi sõnul on kõik huvilised oodatud Telia värskesse esindusse uute tehnoloogiate ja toodetega tutvuma, olgu selleks siis mTasku mobiilimaksed, Minu Telia äpp või Telia TV valikusse lisandunud maailmakuulsa sisutootja HBO pakutav sisu.
Lasnamäe Centrumi esinduse avamine on osa Telia esinduste uuendamise programmist, mille käigus muudetakse kõik esindused moodsaks ja interaktiivseks. Sellel aastal uuendas Telia üle Eesti seitse esindust eesmärgiga pakkuda klientidele ja töötajatele positiivset kogemust, kasutajamugavust ja uut funktsionaalsust.